Vyzobávání zboží ve slevě


Možná mezi ně patříte taky. Říká se jim vyzobávači slev a obchodníci je moc rádi nemají. Do obchodu zavítáte, pouze pokud se jedná o zboží v akci a domů odcházíte s blaženým úsměvem, jak výhodně jste nakoupili. A co ostatní lidé kolem Vás? Jaké oni mají návyky při nakupování? Jak už jsme si řekli, tak pětina lidí zavítá do obchodu pouze při akci. Co si budeme vykládat. Cena je pořád po kvalitě nejdůležitějším kritériem při nákupu zboží. To zase každý čtvrtý, který navštíví obchod se více než cenou, zabývá zvyklostem při nákupu zboží. A něco okolo 14 procent lidí pak nakupuje co nejrychleji. Co nám je stále cizí, je smlouvání o ceně zboží. Ostatní Evropané jsou na tom o poznání lépe.

kožené zboží.jpg

Jak utrácíme?

 

Je jasné, že nejvíce česká domácnost utrácí za jídlo a pití včetně alkoholu a cigaret. I tak většina Čechů při nákupu potravin šetří. Nemalé procento všech nakupujících chodí raději na nákupy menší a vícekrát za týden. A to hlavně do hypermarketů kde je velká nabídka zboží. Ty, kteří nechtějí do těchto obchodů chodit, poté podléhají novému trendu. A to nákupu přes internet. Ono se totiž dá v dnešní době nakoupit i jídlo online.

nákupní výdaje.jpg

Předsudky při online nákupech zboží

 

I když je náš národ zvyklý na nákup přes internet, stále je mezi nimi několik předsudků. Ať už se jedná o obavy z vrácení zboží a reklamace, tak také ohledně platby. Zákazník si neuvědomuje, že při nákupu přes internet má téměř stejná práva, jako kdyby si šel zboží koupit do obchodu. Bohužel stále přetrvává předsudek, že se na internetu vyplatí nakupovat pouze slevy. Je to velký omyl. Stále častěji totiž nakupujeme po meších částkách a to průběžně dle potřeby. Nejčastěji se jedná o elektroniku, zboží běžné denní potřeby a stále více oblíbený nákup potravin online. Díky tomuto novému trendu Vám přivezou nákup snídaně, obědu nebo večeři přímo až před Vás dům a vy nemusíte vytáhnout paty z domu nebo bytu.

Vyzobávání zboží ve slevě
4.5 (90%)2